My. N. L. Phan.

Fortsätta städa och planera

OKATEGORISERADE Permalink0
Skrev redan kort om vad jag håller på att planera i dem föregående inlägg här (klick!) och här (klick!). Idag hade vi bara köket och spisen kvar att städa sen är lägenheten ordentligt städat och rensat. Något jag enbart lagt krafter på just nu kan man säga. Tidigare har jag alltid ägnat tiden innan Lunar nyår till att pendlar mellan jobba och vill finnas där för mina föräldrar som alla åren jag alltid gjort. Men tyvärr har jag gjort helt fel och fel sätt därmed burit på mig massa jobbigt undermedvetet, nu gäller det och jag måste lära mig göra saker och ting på det nya sättet vi kommit fram till. Just för att inte låta energitjuvar ska ta ifrån mig mina krafter och energi. 
 
Hur som helst, dagen börjades med en sent men god frukost och resten av dagen sett ut som bilderna nedan hemma hos oss. Hubby är också ledig idag därmed har vi kunnat i lugn och ro greja och dona i köket. Bägge två har också hunnit med andra små ärende så som telefonsamtal, blogga, företagen och även vilat oss så klart. Nu tackar jag för mig idag och ska krypa ner i sängen till mina böcker, ikväll blir det lite youghurt och frysta hallon till mellanmål.
Insåg nu min lilla fail haha, bilden och texten stämmer inte överens. Här har jag ju precis städat klart spisen.
 
 
 
Till top