My. N. L. Phan.

Essie City Chic Nagellack

SKÖNHET & HÄLSA essie, nagellack Permalink0
Funderade från början att göra förläggning så som jag hade på bröllopet, men naglarna hunnit växa ut själv istället. Passar på att utnyttja tiden jag är hemma och måla naglarna igen, kanske ska göra shellac istället. Jag har så dålig tålamod och målar oftast inte så jätte fint med vanlig nagellack (mest för att jag inte gör det så ofta längre då blir det bara som det blir). Framför allt, jag har tendens att alltid göra något under tiden nagellacken ska torkas och då blir det alltid fula märke och skrapning. 
 
Men dessa köpte jag och skulle måla till jul men jag var så lat och inte hann därför blev det under mellandagarna och till nyår istället. Här använde jag den första ur kitet, Fiji heter den.
 

Till top