My. N. L. Phan.

Förkyld och feber

OKATEGORISERADE Permalink0
Godmorgon hjärtan. Hoppas du haft en bra förmiddag och fortsatt trevlig onsdag. Jag har legat nedbäddat i sängens sens klockan 4 imorses. Snyttit mig 1000 gånger, huvudet är tung och pendlar mellan frysa och kallsvettas. Druckit varmt dryck och tog en Cvitamin brustablett, tycker inte om brustabletter vanligafall men idag slank det ner utan någon problemas. Berodde nog på att jag tog det med koktvatten (första gången) då vet jag det framöver. Ändå kan jag inte somna om förräns mot 6-7 tiden på morgonen. Har bara sovit sen dess. Ligger än i sängen ska hämta mer varmt att dricka ochbehöver  nog få i mig något matig och mina mediciner. Hade säkert febertopp till och från imorses därav pendlingen av temperaturen, skönt att den försvann av sig själv , slapp alvedon. Näsan rinner inte lika mycket längre heller, som tur är. Jag orkar nog bara slänga in tvätten så den blir lagom färdig tills hubby kommer hem från jobbet och ta över, även allt annat också idag. 🤧🤒🧣😔‼️🌺❤️ eller så kanske jag piggnar till något efter jag fått i mig lite mat och mera dryck. Jag få kurera mig helt enkelt. 







Till top