My. N. L. Phan.

Julen 2017 part 2

FAMILJEN Permalink0
Då fortsätter vi med julen part 2 som är i Forsheda hos min hubbys familj. Jag beskrev redan lite kort om dagen innan alla samlades i ett annat inlägg, ni kan läsa om det här (klick!) Därför tänkte jag låta bilderna talar lite för sig själva istället. Även denna dag tackade jag för mig någongång strax innan 23 tiden. Resten av familjen fortsatte att umgås och sjöng karaoke, likaså här höll det på till 2-3 på natten. Härligt att de njuter och unnar sig goda stunder och ha kul till fullo. Som jag tidigare skrev var tema grönt hos min familj, hos hubbys kör vi på det klassiska julteman, rött.
Klassiska egobilder på hubby & wifey
Här är det lite fusion med lite asiatmat också bland julborsdbuffén
Gulligt att svågern hade förberrett tomteluva och skägg, han glömde bort från början dock, men kom på det allt efersom sen blev tomten komplett. Grabbarna är hubbys småkusiner. 
Hubbys moster och sin man. Hubbys faster, sin son och lilla bebben som alla längtar efter. 
Familjen Phan
🎄🎁🌟🍾🥂🎉💖
 
Till top