My. N. L. Phan.

Tisdag

OKATEGORISERADE Permalink0
Hej hjärtan. Hur mår du idag som denna fina vinterssol dag? Hoppas du mår fint och jag förstår också att studenter/elever  börjat sin första skoldag idag och andra har deras första officiella jobbveckan startat. Min dag har varit så konstig och jobbig så jag blir så trött i huvudet. Men nu vänder det tror jag, kan gå djupare i det senare, men efter promenaden i det vackra vinterssolen fick jag nya krafter och energi. Det såg så kallt ut genom fönstret, frost på en del bilar så jag tog på mig mössa denna gången, större halsduk och långa strumpor. Men efter halva varv av sjön var jag tvugnen och ta av mig mössan, vantarna och drog ner dragkedjan på jackan en aning för jag svettades som bara den på pannan. Men det var ritkigt skönt och friskt luft så jag klagar inte. Jag gick två varv och lyssnade på ljudbok, väl hemma vilade jag mig och nu är vi iordning gjorda för att åka hem till mina föärldrar för att äta lite tisdagsmiddag med dem. Vi stannar över maten bara sen ska vi åka hem igen för Jinn ska jobba tidigt imorgon, och det brukar bli lagom för mig den tiden också. Hoppas ni få en fortsatt trevlig tisdag! Kramar.
 
Till top