My. N. L. Phan.

2013.02.28

OKATEGORISERADE Permalink0
Redan 28:e februari, räkningarna höll nästan på att bli glömd bara för att det bara är 28 dagar denna månad. Jag är numera otrolgit senil, kan tänka på en sak men glömmer lika fort när jag vaknar. Idag känner jag  mig inte alls bra, haft ont i halsen senaste dagarna, och kännt mig lätt febrigt, men inget mer har hänt. Just idag, snart helg så kommer dessa objudna gästerna. Men ash jag få testa och gå till jobbet ändå, förskylningen tillkom men det skadar nog inte att jobba ikväll. Kanske är inte så bra att simma idag då?! Har ju slarvat så mycket med "träningen", bli så arg! Jag vet fortfarande inte varför det låter så himla konstig när jag skriver eller säger, träning, nu är jag töntig jag vet. ^^

Äntligen är jag klar med Mr Grey och miss Steele första boken. Hahaha det har inte blivit att läsa klar den för inte ville stressa på min kära syster som håller på med tvåan, men hon gav upp till slut, hon vill läsa den när jag läst färdigt istället =) Sorry sis! Återkommer med recension om dessa böcker vid ett annat tillfälle, men en sak håller jag med, man har lite svårt att lämna ifrån sig den vissa kapitel. Jag återkommer som sagt. Om ni inte redan lagt märke till så har ju mina vardagar bestått av Candy crush saga, tvb, instagram, Femtio nyanser, jobb och soovaaa! =) 
Till top