My. N. L. Phan.

Bye bye Cam Lâm, Khánh Hòa see you again soon. Now hello Saigon!

FAMILJEN, RESOR Permalink0
I skrivande stund ligger jag i en sängbuss från Nha Trang till Saigon. När jag är i vietnam föredrar jag hellre sängbuss än flyga till Saigon, mesta dels för att jag är flygrädd, dessutom tar jag alltid kvällsbussar då sover jag ändå bara. Nackdelen är väl att det tar för många timmar bara, 9 timmar med buss och 45 med flyg. Jag åker tillsammans med mamma, pappa och chi2s familj. Jag blir borta i cirka en vecka. Jag åker först till älsklings by för lite ceremoni och minnesstund för jinns farmor som gått bort. Sen ska jag eventuellt till Vũng Tàu och fira Hungs födelsedag, därefter blir det fest och i umgås med vänner bland annat min chau yeu, tuyet och hennes gäng och vivian kommer senare också för att möta upp oss. Skulle egentligen skriva av mig lite efter gårdagens händelse men jag blir lite åksjuk så jag måste sluta. Vi hörs mer imorgon bitti. puss och kram
 
Tycker oom denna bilden så på oss, fattas Long, en till kusin och chi2 som också var med den dagen. Vi åkte till en öde ö och hade den för oss själva en hel dag ungefär. Mysigt! ♡
Till top