My. N. L. Phan.

When everything you love has been stolen from you, sometimes all you have left is revenge

TANKAR & KÄNSLOR Permalink2
läntar tills oktober, då kommer fjärde säsongen av revenge 

 
Nivet den känslan när ni är så vilsen och äntligen hittat vägen tillbaka, där ni trodde att allting är bra igen och snart kan ni vara med dem ni tycker om som vanlig igen. Men så kommer det en stormvind och blåser iväg alling ifrån er och återigen vet ni inte längre vart ni är. Likaså känlsan när du lidit av törst och hunger och äntligen ser en sjö för att släcka törsten, och det visar sig vara en illusion bara. Det hoppet som tas ifrån en gång på gång, det knäcker en. Den känslan .... den ska jag aldrig mer tillåta någon låta mig känna mer. 
 
Skrev egentligen en överdrivit lång inlägg nyss..men det var mest för att skriva av mig. Detta ska aldrig mer få påverka mig elller göra mig till en sådan person jag inte vill vara. Jag vill vara mig själv, men inte en sådan version. Be strong!
 
#1 - - Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma:

Vad som än hänt hoppas jag att det snart blir bättre.

Svar: tusen tack för din omtanke. Kärlek till dig!
Missluong

#2 - - Christin:

längtar med! ska bli spännande o se vad som händer nu :)

Svar: verkligen!
Missluong

Till top