My. N. L. Phan.

Avicii True Tour 2014

RESOR avicii, missluong, stockholm Permalink1
När ni läser detta så är vi på vägen till Stockholm för att gå på Avicii imorgon kväll. Ska bli skoj! Få lite flashback av Swedish House Mafia redan nu faktiskt. Det var fina minnen, kanske inte alla men de flesta. Aja, denna gången är det min syster 4, lillasyster, My och Delilla som håller mig sällskap. Ska bli en härlig helg oavsett vad vi hittar på. Det är bara skönt och komma ifrån det vardagliga några dagar. Jag har inte hört av mig så mycket till dem som jag känner där att jag åker, åker som sagt inte själv precis, jag vill umgås med sällskapet och inte bara fråga ut en massa andra, saker och ting har tendens att spåra ur. Men om vi ska ut och dansa eller så då vore det ju trevlig om man träffade på bekanta ansikten. Vi få se. Önskar er en trevlig fredag i alla fall!!! ♥
 
bild från google
 
Efter dessa vilodagars känner jag mig äntligen kry att köra på en roadtrip till huvudstaden med mina finaste tjejer! Är bara ledsen att jag fick offra jobb för att vilar mig annars hade jag inte orkat med denna helgen. Men jag har ju bokat in detta ett bra tag nu, jag få jobba igen nästa vecka om det behövs, men jag hoppas inte det, för då betyder det att alla mår fint bland personalen. Vi håller tummarna =)!!

Avicii True Tour 2014 03 01
#1 - - suss:

HA SÅ KUL NADJA & C/O! :D DU FÅ BERÄTTA HUR NI HADE DET SEN HIHI

Svar: Åhh..tack finis! Jag ska berätta .absout. ha en trevlig helg du också gumman..pusss!
Missluong

Till top