My. N. L. Phan.

Onsdag åttonde januari tvåtusen fjorton

FAMILJEN Permalink1
Hej på er =) Det var ett tag sen. Det har varit fullfart med jobb sens nytt år för min del. Jag har bara orkat jobba, hem och sova och latat mig, inget nytt jämförelse med förra året. Haha,,,tragiskt eller hur? Men så illa är det inte, jag har ju valt det,, men snart, snart blir det kick ass på min feta rumpa och jag ska vara igång igen. 


Ville bara skriva ner vad jag gjort idag och besöket jag fick, riktigt mysigt hade jag. Jag sov hos min familj igår och åkte direkt till jobbet idag med bussen 5.30. Arbetsdagen har varit helt underbart, har student termin2 på sjuksköterska programmet med mig, hon har gått med mig 5 veckor nu, en duktig en. Efter jag gått på den här handledningskursen, är det så mycket roligare och ha studenter. Strax innnan jag slutade fickj ag sms av chi4 och att hon skulle komma förbi mig sen. Vad har nu hänt tänkte jag, hahaha men det blir trevligt oavsett vad har jag en känn på. OCh så var det också, chi4 kom förbi med morotsmuffins. Och jag fick för mig att laga sup ga (asiatiskt kycklingsoppa), då gjorde jag det och bjöd mina gäster. Fick också Long och Lisa över på besök som numerar också bor i Borås, besöket varade längre än vi trodde, vilket var jätte mysigt. Vi åt och pratade en massa, pratade om allt mellan himmel och jord. Haha  De gick hem för 30 minuter sen för jag behöver sova och ska upp tidig och jobba imorgon. Men nu är jag grymt sugen på att titta på PPL avsnittet som kom ut i USA idag...men jag måste sova.. =( ash,,,

Här är min okej goda sup ga à la missluong =) Tog typ det som fanns hemma, det gick hem det också =) 
 
#1 - - ikimph.blogg.se:

Ngon vay ba cu!

Till top