My. N. L. Phan.

Phở à la pluttenN

KÄRLEK, MAT #jagärjag, missluong.blogg.se, pho Permalink0
Jag få ju inte glömma visa er resultatet av Pho jag gjorde igår =D

Jag kanske borde få ryck lite oftare, hahha då blir maten som bäst på något sätt. Man bara lagar, utan att tänka så mycket! Det blev jätte god! Jag vågade ju inte riktigt bjuda hem någon för det var typ första gången jag gjorde typ från skretchen också, hade inte vissa ingrdienser hemma, men det löste helt galant ändå! Annars hade Linnea som kom förbi och Fossan som träffade älskling kunnat också vara försökkanin. MEN men, nu vet jag iallafall att detta funkar, ska laga och bjuda hem er nästa gång! 

Ser konstig ut på bild för jag hade hällt upp för lite buljong i början. Special pho från mig till min älskling. Vi älskar räkor så då tänkte jag om det inte smakar bra då gör räkorna sitt jobb i allfall. ^^
 
Till top