My. N. L. Phan.

DKNY Black

INSPIRATION & MODE, MISSLUONG Bryant Park, DKNY, Zalando Permalink0
YOU, You, you, yes, it's you! Äntligen hittade jag dig. De kanske läste mina tankar eftersom nu när jag tänkte det är snart jul och min födelsedag. Jag har inte shoppat något till mig själv på ett bra tag nu, förutom heminredning till lägenheten. Då tänkte jag unna mig en väska som julklapp till mig själv, tänkte ju på denna som jag nämnde nån månad sen eftersom det inte fanns i svart. Plötsligt dök denna upp bara sådär!, hihiih Och födelsedags blir något helt annat i år och det få bli bra så, jag ska inte begära mer. Längtar!!!

Hur som helst, DKNY Bryant Park väskan kom  ut i svart också nu!!! 
 
 
 
 
fast,,, denna få jag klicka hem först om 1-2  veckor, nu är det mer kris med tandblekning och Xlash till fransarna. Hihhi måste lära mig att prioritera lite hihihi bara en parantes,,,hiih den röda är också snyggt ju :D
 
Till top