My. N. L. Phan.

Nicolas Ta

FAMILJEN family comes first Permalink0
Åh, denna underbara charmtroll! Han har tagit mig med storm hela helgen! Han har verkligen förgyllt hela helgen. Så mycket kärlek fast man träffas första gången. Dock är det egetnigne inte så, för vi har ju setts till och från i 9månader nu. Min underbara systersson. Familjen Luongs första pojke till barnbarn. Förutom det har jag även närvarat på vår släkts bröllop, får mig att längta ännu mer till min egen. Åh, fram tills dess har vi några till som vi skall närvara på. 2017 blir en riktigt händelserik och kärleksfull år! 
 
I skrivande stund sover lillen och moster passar på att blogga innan vi säger hejdå. Men vi ses snart igen så det blir inte länge saknad. Nicolas har verkligen spirds massa kärlek. Jag blir så rörd när jag ser hur kärleksfull flickorna är och hur dem varsamt bevakar över sin lille kusin. Så underbart när ett nytt liv kommer tlll världen. Nu har jag fotat en massa och filmat så jag kan se mini familjen Ta när jag saknar dem. 
 
Till top