My. N. L. Phan.

Torsdag trettioförsta augusti tvåtusensjutton

OKATEGORISERADE missluong.blogg.se, my daily life Permalink0
 
Jag har hängt här ute ett väldigt bra tag faktiskst. Riktigt härligt. Något kyligt, men vad gör det när man har massa ljus och filtar. Jag ätit hamburgare (vegetariskt period) både igår och idag. Igår var det på Tugg och idag "hemma gjorda", Älskling var gullig och köpte hem lite vegetariska hamburgare till mig. Jag är inte jätte sugen på något särkilt just nu, men har inte hjärtat och inte äta när han varit så omätnksam och köpt hem till mig. Men jag kan nu konstatera att halloumi (stavning?!) är godast som vegetarikt hamburgare! 
 
nu behöver jag verkligen sova. Juste, på tal om ingenting så har jag beställt hem personligalmanacka för nästa år också. Visar er den imorgon! sov så gott kära läsare! 
Till top