My. N. L. Phan.

En blogg lista

Q&A & BLOGGLISTOR bloglist Permalink0

Jag har precis ätit min lunch och ska snart bege mig på min dagliga promenad (ser nu att det snöar). Ska även upp till biblioteket på jobbet för att lämna tillbaka en bok som jag läst ut, samt köpa lite hudsalvor som jag tycker hjälper mot torrhud och klåda och lite andra nödvändiga mediciner som tagit slut. Men innan jag kilar iväg, tänkte jag posta upp denna "bloglista" som jag hittade bland mina arkiv på extern. Jag satt och sorterade/raderade lite bilder efter jag hade ätit frukost och dylikt. Fann en mapp varav jag hade döpt till "ej pupblicerade blogglistor".

Jag minns inte syftet med denna, alltså är det text eller bild de är ute efter, vi kör väl på både och. Idag är det ju Lucia, så jag tar en random bild från december månad:

För 5 år sedan: 

Jag och min stora syster år 2012. Med kortvarsel samlade jag ihop ett gäng på min födelsedag hos min systers gamla lägenhet.

 
För tre år sedan:
Vi hade skaldjur på nyårsafton hos mina föräldrar i deras gamla lägenhet/radhus. År 2014.
 
För ett år sedan:
Jul hemma i Svenljunga, alla syskonen samlades igen och vi väntade ivirrigt på vår lilla Nicolas som var i magen. År 2016. Så vackert och så mycket kärlek!
 
För tre månader sedan:
September 2017 och det var fortfarande behaglig väder och jag cyklade för att köpa blommor och växter.
 
Igår:
Läste jag ut boken 70 skäl till självkänsla av Agneta Lagercrantz
 
Imorgon:
Hmm, denna få bli bildlös antar jag. Imorgon är torsdag 14:e december 2017 då är det julbord för Kvinnokliniken på Ellagården. 
 
Om ett år:
Hmm, bildlös denna med antar jag. Om ett år hoppas jag på en energirik, visare och harmoniskt jag tillsammans med mina nära och kära! 
 

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se

 
Till top