My. N. L. Phan.

ZARA

MISSLUONG, SHOPPING Zara Dam, kappa, missluong.blogg.se Permalink0
Tänkte visa er kappan och halsduken som jag köpte från Zara i Göteborg, när vi gick en runda i stan efter spahelgen. Jag är förtjust i Zaras kappor, men varje gång jag tänkte köpa är jag alltid efter. Därmed finns det oftast inte min storlek kvar. PÅ så sätt har jag köpt likartade modeller från andra butiker istället. Denna gången sökte jag efter en ny vinter/höst-höst/vår kappa. Den jag hade innan har jag ärv av Linnea, så den är ritkigt gammal. Men den är fin och jag stormtrivs. Men nu är det dags att skaffa en egen, lite mer åt höstvädret. Tur nog fann jag en med hjälp av sis och tjejerna. Men det jag inte visste var att Zara namnat denna kappa som "Herrkappa med dubbla knappar". Hihi Tyckte den passade och färgen grå har jag inte haft tidigare, priset var dessutom helt okej. Tummen upp när jag hittade rosa nude färgas halsduk. Matchningen blev så bra, svårt att motstå. Jag har nämligen sett en del tjejer i stan haft denna kombo och jag tyckt det är fin, men aldrig tänkt mig själv i en grå kappa, och inte en "boyfriend kappa" nivet. Men man ska aldrig säga aldrig, när man väl testar den på då är det en helt annan femma. 
 
Om ni minns så skrev jag att jag tvekade när jag kom hem, men jag behövde bara vänja mig och ha den med olika klädstil, väskor och skor för att hitta den rätta känslan som jag hade när jag provade i butiken ni vet. Nu så, stormtrivs jag i den och halsduken är supermjuk!
 
grå herrkappa med dubbla knapp
Till top