My. N. L. Phan.

Spets och romantiskt

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, INSPIRATION & MODE Bride to be, missluong.blogg.se, wedding, wedding inspo Permalink0
Jag kommer verkligen inte ifrån det här med spets och romantiskt, vintage stilen. förlåt att jag tjatar hela tiden om detta. Men till slut blir det en variant av denna klänning som aftonklänning utöver mina brudklänningarna. Jag hade sytt en i vietnam som är väldigt fin. Men ändå kändes det inte rätt innerst inne. Fin och galmourös vid ett annat tillfälle, vem vet, nästa år blir det en hel del stora festligheter då kommer den att kännas mer rätt då. Ni vet, jag är väldigt jobbig, jag och min magkänsla, bekvämligheten och hela lasset. Jag tycker mycket är fint, men att känna sig bekvämt i det också är en heeeelt annan historia. Största nackedeln är att jag inte vet om jag trivs eller inte förrän jag provat på det eller ha på mig det. Så en hel del tid går åt spillo på grund av det. Men jag är ju jag så att, jag får bara lära mig att leva med det och inte bli alltför styrd av det. Men jag lär mig fortfarnde hela tiden.
 
Tills dess blir det fantastikst med dessa typ av klänningar för mig. Jag ville bara blogga lite och varva ner ifrån det jag håller på med en stund. Så nära nu!
 
Till top