My. N. L. Phan.

ATM - Egentid

MAT, MISSLUONG Permalink0
Egentligen borde jag inte sitta här för jag är super trött, men ödet gjorde att jag cyklade hit ändå. Det var en konstig natt inatt. Jag sov, men av någon anledning vaknade jag vid halv 4 och inte kunde somna om sen dess. Jag liksom bara låg där, försökte med allt men kunde inte sova. Cafe Latte med Mia kanske kan vara boven. Eller så närmar dagen sig och jag tänker på allt och alla kanske. Var något över ambitiös eller vad man nu ska kalla det. Jag svarade meddelande som vännerna och folk som skrivit. Mitt i natten. SKumt. Men jag måste passa på när jag är igång, är så himla lat annars. Vissa meddelande kan man inte bara skriva hur som helst eller när som helst. Det måste kännas rätt också ni vet. Så komplicerat jag är, jag vet. Sen tickade klockan iväg så nästa gång jag förstod så var jag på jobbet. Var hela 30min för tidigt till jobbet. Inte alls likt mig. Ännu konstigare på jobbet idag, det har gått bra och jobbat med fina kollegor, även jobbat tillsammans med min kära chef också. Det har gått bra, men ändå inte på något sätt. Kan nog bero på att det va lite halv kaotisk på andra sidan avdelningen. Jag hade en bra dag i alla fall, skulel cykla raka vägen hem och sova tänkte. Men det regnade och jag ville bara sitta på ett fik en liten stund. Så det blev att jag sitter här ändå. Ska snart bege mig hemåt, regnet börjat avtar lite. Jag hann äta en ritkigt enkelt men så god skogsbärs tårta med grädde och ingefära te.
Men först ska jag hämta ut lite post som kommit, hämta lite varor som jag lade undan för jag cyklade igår och kunde inte langa hem det. Idag cyklar jag också hahah Men jinn hjälper mig med grejerna. Sen få jag inte glömma gå till apoteket som jag nu glömt hela veckan! grrr 
 
Ja, så det var typ bara det jag ville skriva lite. Alldeles för mycket blandade känslor idag. 
 
Till top