My. N. L. Phan.

Dumma mig 3

FILM & SERIER despicable 3, dumma mig 3 Permalink0
Jag tror nii har nog inte missat Dumma mig 3, ni kanske till och med redan sett den då den kom ut. Jag inte haft tillfälle för att se den, förrän igår. Det verklgien gjorde min dag. Behövde verkligen minionerna och framförallt lilla Agnes för att peppa upp mig. Jag dör av deras knashet men så charmigt! 

Dessutom såg jag något som jag borde ha sett för längee lännngesen! Förstår inte hur jag kan ha missat detta! Ska visa er det sen. jag ska äta nu. Idag har varit en bra dag för övrigt, och en sådan dag som jag fått en hel del gjort, produktivt på mitt eget lilla sätt så att säga. Seriös, jag skulle kunna lätt se på alla tre Dumma mig igen just nu, varför har jag inte skaffat mig någon unicorn förresten?! Snodde Lydias unicorn under hela roadtrip helgen sist i alla fall. 
 
Till top