My. N. L. Phan.

Säg det med Swish

TANKAR & KÄNSLOR personligt meddelande, säg det med swish Permalink0
Visste ni att man numera kan skicka ännu mer personliga meddelande i Swish? Scrolla till höger är allt du behöver göra!
 
Jag totalt älskar den nya uppdateringen och alla illustrationerna. Jag som är så personligt för övrigt är ju Swish inte undantag. Jag har alltid skrivit korta meddelande till dem jag Swishar till men det är inte alla gånger folk tittar på det har jag nu förstått och att alla kollar sina överföringar olika. En del kollar enbart direkt i sitt bankkonto och en del klickar sig in i själva Swish konton och där får meddelandet. Men nu när dessa söta budskap skapats är ju ett måste för alla att kolla sina swish överföringar via själva Swish appen! Hehe, 
 
 
Det började med att jag fick en gullig "yummy" swish häromveckan när vi skulle dela notan för middag hos ett par vänner, jag blev övrlyckligt av illustrationen! Nu i helgen skickade jag "Du är bäst Kram" till min kära mamma, jag blev helt varm i hjärtat. 
 
👩🏻‍💻✨💖
 
 
 
Till top