My. N. L. Phan.

6 månader som man & fru ♥️

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, KÄRLEK, MISSLUONG Mr&Mrs, bröllop, militär bröllop, missluong.blogg.se, wedding Permalink3
Idag är det sex månaders sedan vi gifte oss. Hubby kom nyss hem med dessa rosor, så fint av honom. Jag tog fel på dagarna och trodde 29:e januari 2018 var imorgon (imorgon ska vi åka ner till Skåne på ärende samt hälsa på mini Familjen Ta, min lilla syster för er som inte känner oss) och tänkte köpa med oss lite bubbel för att skåla vår dag. Men det var ju redan idag, men vi kan fortfarande öppna en flaska Cava för att skåla imorgon ändå tänkte jag.
En del har frågat oss om vår bröllops videoklipp, den är under behandling fortfarande. Mesta dels för att jag inte inte ritkigt gett min vän all material som han behöver. Vi sa att vi inte skulle påskynda processen utan viktigare att jag tar hand om mig först sen tar vi (mest jag då) an och går igenom all material. Detta förklara även varför jag inte ritkigt berättat eller delat med mig så mycket om själva bröllopet den senaste tiden.
 
Men idag är det trots allt en fin dag och inte vilken dag som helst, vi har nu varit man och fru i sex månader. Då ska jag självklart dela med mig bilder på oss brudparet. Helt fantastiskt och jag är mer än lycklig att få vara fru till en så tålmodig, fin och godhjärtad man. Vår kärlek till varandra är starkare och starkare för varje dag. Denna mellan-kapitel av äktenskapen är så ljuvligt och fylld av harmoni, vi ska värna varje ögonblick. 👰🏻🤵🏻✨
 
Traditionell ceremoni (vigseln) hemma hos vardera familjen i Svenljunga (bruden) och Forsheda (brudgummen). Vi har på oss traditionella bröllopsfolkdräkter som vi skräddarsytt i Vietnam.
 
Rydaholms folketspark där bröllopsfesten ägde rum. Hubby hade på sig sin marinblå permissionsuniform (dock glömde han sin midjebälte mitt i stressen), men det gjorde inget, stilig var han oavsett. Jag med en mermaid Ivory vitt bröllopsklänning med spetsdetaljer, lång slöja med släp, pioner och pastellfärger som brudbukett och blåa bröllopsskor.
ℳ𝓇  &  ℳ𝓇𝓈
#1 - - Caroline:

Så vackra bilder. :) Och jag är så glad för er skull. Stort grattis.

Svar: tack så mycket!
My Nadja Luong Phan

#2 - - Emiza:

så fina bilder

Svar: tack rara!
My Nadja Luong Phan

#3 - - freedrics:

Underbara bilder!

Svar: Tack tack!
My Nadja Luong Phan

Till top