My. N. L. Phan.

Schellack

SKÖNHET & HÄLSA schellack, shellack Permalink0
Dessa är mina riktiga naglar. Första gången som jag ha schellack på naglarna. Trivs jätte bra i dem faktiskt, så länge längden varar så här då behöver jag inte göra någon nagelförlägning. Gillar även denna färgton väldigt mycket. Det enda jag inte gjorde innan schellack var att fixa till nagelbandet och dylikt. Men det blir bra ändå, jag är inte så jätte petigt när det gäller det, dessutom har jag väldigt tunna nagelband och blir lätt skadad och irriterat om man klipper och rensar för mycket. På så sätt brukar jag inte klippa nagelbanden ofta, bara fåtal gånger och då gör jag en hel manikyr och pedikyr (sistnämnda blir dock inte alltid av alla gånger på grund av lathet). Jag blir hemma ett litet tag till därför fortsätter jag att unna mig med naglar och olika nagellack.
 
Till top