My. N. L. Phan.

2018.03.03

OKATEGORISERADE missluong.blogg.se Permalink1
Hej vacker! Hoppas du får en bra och kärleksfull lördag. Jag är nu iordning gjord och vi ska strax iväg på en 1-års kalas här hemma i Borås. Ska bli mysigt och träffa födelsedagsbarnet, hon har säkert vuxit mycket sens sist jag träffade henne. Rosorna från alla hjärtans dag är fortfarande så fina! (okej, inte exakt alla, men de flesta ^^)
Annars glömde jag ju berätta att jag började jobba igen mitt första arbetspass i torsdags. En kvällstur gjorde jag, det var en lugn kväll. Det kändes bra att komma tillbaka denna gången, i jämförelsen med förra gången. Dels för att min inställning är annorlunda samt att procent mässigt och timmars mässigt skiljer sig också. Jag har beslutat att inte ha något med FK att göra, dvs ingen sjukersättning för de procent jag inte är på jobbet. Men den konsekvensen få jag ta och jag har som sagt en helt annan inställning och det känns mycket mycket mer tryggt, framförallt i mig själv och att jag vet vad jag gör och det är jag som styr. Jag har ingen som hela tiden jagar mig som en svans, sakta men säkert jobbar jag upp igen likaså procenterna därmed även ekonomiskt blir det i sinom tid stabilt igen. Dessa första 3-4 veckor gör jag två dagar i veckan och inga helger, en helt vanlig arbetspass (8h), antingen en morgon- eller kvällstur. ❤️
 
#1 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina bilder :)

Till top