My. N. L. Phan.

Giấc Mơ Cỏ May

FILM & SERIER Permalink0
Senaste dagarna har jag inte varit väldigt off med bloggen och det är detta som är boven. Utöver Grey's Anatomy och Mr Grey då! Har varit uppe sent varje natt för jag jobbat 3 kvällsturer i rad, denna natt är också katastrof. Sov för mycket imorses vilket leder till att jag är hur pigg som helst nu. Klockan är mycket och jag borde sova, för jag ska upp om 4 timmar och jobba. Jag brukar inte kolla på vietnamesiska filmer/serier, utan mer kinesiskt som är dubbad till vietnamesiska, koreansk/japansk med eng text. Har sett enstaka vietnamesiska filmer men serier, nej.

I helgen kollade pappa och mamma på denna serien och vi hängde tillsammans med de till största delen av helgen när vi inte gjorde något särskilt. Handligen är bara ok egentligen, inget jätte märkvärdigt, men på någon underligt sätt fångade den mitt intresse. När jag kom hem i måndagskväll så ville jag kolla igenom de första avsnitt och har nu kollat färdig den. Helt sjukt att vissa filmer eller musik kan fånga en sådär. Jag kanske borde ge vietnamesiska filmer fler chanser faktiskt, de är rätt bra vissa av dem.
Till top