My. N. L. Phan.

SMILE

MISSLUONG, OKATEGORISERADE Permalink1
Hej hej på er! 

Underbar tisdag idag måste man nog säga va? Är vädret lika fin hos er som i Borås? Idag är jag ledig och imorgon, idag har jag ärende att göra med mina systrar samt hänga i stan med dem. Sen blir det yoga vid 19, och lillsis sover över ikväll också. Få se vad vi ska  hitta på för mys senare. Imorgon har jag ärende att göra i Göteborg, men det blir bara en kort visit där. Berättar mer imorgon.  Härligt när vädret börjar bli varmare, längtat efter att ha på mig shorts och ballerina skor, kjolar väntar jag lite med, vågar inte ha för lättklädd heller, jag har ju världens sämsta immunförsvar. :(
 Ledig idag och allergin dämpat något så jag passar på och fixa till mig lite grann..hihihi Ha en underar dag kära ni!! ♥
 
#1 - - Elsa:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Svar: tack!
Missluong

Till top