My. N. L. Phan.

kl.03.07

KÄRLEK love of my life Permalink0
jag hoppas bara att allting löser sig. Det gjorde ont och få veta så mycket om någon man trodde man visste relativt allting om, men man känner verkligen ingen väl. Det är så mycket hos varandra vi inte vet. JAg är tacksam att du alltid är där för mig älskling, du är så underbar att jag undrar många gånger vad har jag gjort som förtjänar dig. förlåt att jag stör din sömn med mina nysningar och att jag snyter mig om nätterna och typ överallt och närsom. tack för all hjälp anh ställer upp för min familj..... detta ska bli bra som anh säger... vi kämpar på allihopa.. framförallt jag ska göra mitt bästa. Bekymmer är som den starka solen.. det är okej att tittar på den en stund men sen måste man gå därifrån innan man bränner sig. nu ha jag tittat kansske en aning för länge på solen, nu ska jag gå in till skuggan och vilar mig. god natt med er. i love you
Till top