My. N. L. Phan.

Quality Time

FAMILJEN Paris, missluong, missluong.blogg.se, quality time Permalink0
Dear diary =)

Jag kan inte utesluta den frasen numera, skrev alltid det förr i mina handskrina dagböcker, sen slutade man med den när bloggen kom. Men efter 5 säsonger av The vampires diaries har jag fått tillbaka den frasen =) Och det är liksom jag, så det var jätte bra att jag såg på den serien =) Nu tittar jag igen på den klassiska tvb-serien " Khu Ta Diet Ma ",  man kan väl säga att det är typ asiatiskt version av The vampires diaries, mycket vampyrer jag ha gett mig in på senaste. Kanske lika gärna klä ut sig till vampyr för årets halloween :P

HUr som , igår, lite halv spontant så hade jag lite kvalitetstid med min lilla syster efter jag avslutat studierna med mina klasskamrater. En mini shoppingrunda hann vi med, skor och parfym var det vi fastnade för. Sen var det längesen jag åt på Göteborg Wok, så det fick bli det. Vi åt i slowmotion kan man säga, åt så mycket att jag är bombsäker på att folk som var där trodde att vi åt för två pers både två. Nöjd var jag, men jag haft bättre besök hos dem måste jag erkänna lite ändå. men nöjd var jag ändå. Haha, sen åkte vi hela vägen hem till Svenljuna så jag kunde träffa mina föräldrar en stund, det var längesen jag åkte hem. Nästa dag blev jag hämtad av Jinn som jag inte sett på en vecka! Nu så, kvalitetstid med min mest älskade pojkvän! ♥

 


En bild på oss och Paris
 
Till top