My. N. L. Phan.

Made by Love

MAT, MISSLUONG, OKATEGORISERADE food & drinks, missluong.blogg.se Permalink0
Gårdagens arbetstur var väldigt mysigt. En hel del att göra, men kontrollbar, det gillar jag. Tycker det är ganska jobbig när det är alldeles för lugn, det blir så segt och tiden kryper fram liksom. Jag gillar med när det händer lite hela tiden, då blir det lagom med besök inne hos patienterna också, de hinner också vila sig emellan mina besök. HIhi det är ju bra när vi är mycket inne hos dem, men det är inte alla dagar dem orkar med det. 

Jag blev övertalad och köpte mat från Lassarettkisoken så hela vi kvällsgänget hade en trevlig torsdagsmys på jobbet. De flesta anställda på SÄS blev överlycklig när de bytte ägare till Lassarettkiosken Spel.Grill.Café, så himla god mat där och lagom för plånboken också. Rekomenderar er om ni inte varit och ätit där. Inte så stor chans att ni åker till " sjukhuset" bara för att äta lunch men har ni vägarna förbi åt sjukhus hållet så testa. 
 
Här åt tjejerna Hamburgare och jag lövbiff.

avslut på arbetspasset möttes jag av detta snöstormväder, tur att jag åkte buss hem, annars hade man nog blivit en snökvinna! 


Väl hemma slutförde jag alla mina dumplings och wonton och fryser ner det tills min kära älskling kommer hem. Förberedde också en portion wontonsoppa tills idag som lunchlåda ^^
 
 
From me to you
 
Till top