My. N. L. Phan.

Efterlängtade Fredag

VÄNNER & KOLLEGOR friendship Permalink0
Tjingeling! 

Gud vad veckan har gått fort! Redan fredag, snart slut på andra veckan av ledigheten. Även denna vecka har det varit fullspäckat med dejter och kortare roadtrip. Ännu är det inte slut imorgon blir det en ytterligare dejt hos Peter och Michelle för att fira några grejer. 

Denna fredagkväll skall spenderas med några utav mina kollegor, vi ska grilla och ha en tjejkväll hos bästa Mia ute i Svaneholm! Har längtat efter denna fredag sens vi pratade om den, hihihi ska bli så kul och träffa tjejerna, och bästa är att Mia är så underbar människa att man blir bara så glad och tänka på henne! Är så glad att  du och Marion hittade till mitt jobb och gjorde en studiebesök, för nu har jag världens bästa kollega men också en vän för livet! 



Men först ska denna fredag förmiddag tillbringas med min kära mor, hon har lagat Bun Rieu så jag ska hemåt en sväng och äter med henne, samt fixar mig också. Jag har ingen aning hur länge jag blir borta eller vart jag ska åka, därför har jag packat det mesta och senaste destination har varit hos mamma och pappa i Svenljunga. Lever efter sommarens regler, nämligen inga alls! 😉😅😜😍
 
 
 
Till top