My. N. L. Phan.

LÖRDAG

OKATEGORISERADE Permalink0
 
God kväll! 
 
Hur har ni haft det? Min lördag har varit fantastiskt. Cyklade till jobbet och stämplade ut vid 13.45. Vädret var helt kaos, ena stunden var det sol, vind och andra snöade! Tur att när jag väl kom ut och skulle cykla ner till stan var det bra väder. Precis jag kom in till restaurangen så snöade det igen! Jag hade dejt med mina bigsis och flickorna ❤️ Har saknat dem så mycket! De har vuxit så mycket! Medan vi satt och åt så fick vi meddelande från lillsis också, kändes nästan som om hon också var med oss❤️. Nu sitter jag på bussen och åker in till Delsjömotet för att Jinn ska hämta upp mig vidare till Göteborg. Vi är bjuden på middag, rätt så spontant faktiskt. Jag kände att idag har jag krafter så jag vilade mig 1h mellan tjejedejten och middag i Göteborg. Å tusen tack för alla gratulationer för våran save the date kortet! Ni är så gulliga ✨❤️
 
Önskar er en fortsatt trevlig lördag! 🌹
 
 
 
Till top