My. N. L. Phan.

ATM - Snart iväg till julmiddag

OKATEGORISERADE Permalink0
(snart) fixat och klart! Lite selfie innan jag ta på mig outfitsen och sen bege oss iväg hem till Svenljunga. I år äter vi hos min äldsta syster och svågers, a.ka familjen Nguyen. Jag har diskuterat med Jinn och ändrar lite i vår plan, istället för att åka hem till borås på kvällen som vi tänkt oss (vi stannar så länge jag har krafter till) gör vi nu att jag går hem och sover hos min mamma istället. Då kan Jinn stanna kvar och umgås med de andra längre, sen slipper det bli omväg när vi ska till Jinns familj imorgon. Även om jag inte mår bra så är jag inte så överdrivit svårt, jag vill ju att det ändå ska gå ihop med min kärlek också. För övrigt är teman i år grönt, så jag ska ha en grön blus och svart pennkjol hade jag tänkt mig. Imorgon blir det röd klänning. Nu ska jag inte tjata mer, ska fortsätta göra mig färdig så hörs vi en liten stund ikväll! 
Till top