My. N. L. Phan.

Onsdag tjugonde december tvåtusen sjutton

OKATEGORISERADE my daily life Permalink0
God morgon hjärtan. Hoppas ni sovit gott. Inatt sov jag bättre och det är jag så tacksam för. Sitter just nu och ska äta min frukost, havregrynsgröt igen. Förvånansvärt trivs jag väldigt bra med denna alternativ och varierar endast på toppingarna eller hur man nu ska kalla dem. Sa häromdagen till min hubby att jag ska nog äta havregrynsgröt (eller annat varmt) till frukost på vinterhalvåret medan youghurt (eller annat kallt) på sommaren. Låter klokt. Vi få se hur det artar sig. Idag har jag möte med sjukgymnasten Per kl. 10, jag tänkte ta promenera upp dit och sedan tillbaka, blir härligt. Senare på eftermiddagen ska Jinn och jag åka hem till mina föräldrar och äta med dem. Nervöst men jag ser framemot det. Bara komma ihåg att ta babysteps så blir det bra i slutändan. Vi hörs mer under dagen tänkte jag så önskar jag att ni få en fin onsdag!
utsikt från vårt sovrum, så vackert med soluppgång.

Till top