My. N. L. Phan.

JULDAG

MISSLUONG Christmas 2017, hollywood svall, juldagen Permalink0
God Juldag vacker. Hoppas du mår bra i kropp och själ och hade en fin julafton igår.
 
Min var lugn och mysigt, Nicolas, mamma, pappa och jag åkte hem någon gång vid halv 00 tror jag, för att sova.  Medan resterande av familjen stannade och hade det riktigt trevligt med sång och chit chat och drinkar vad jag förstod hela natten lång. Filurerana promenerade hemåt till mamma mot morgonkvisten någon gång, så härligt att se och höra att de haft det så kul och verkligen njuter. Jag och lilla Nicolas sov som stockar i alla fall, riktigt mysigt!
 
Idag har vi ätit frukost och tagit det lugnt på förmiddagen hos min mamma och nu är vi hos svärmor i Forsheda. Vi väntar in Jinns farbror och mosters familj ska komma över. Här har svärmor och Jinns lillebror (och de andra också, nu är de bara hemma hos sig och byter om) fixat och dukat fint fint. Jag är totalt bortskämd i år, har inte bidragit till något förutom min närvaro och lite julklappar och mycket kärlek. De andra tidiga gångarna har det varit mest för att jag har jobbat och inte hinner att hjälpa dem med förberedeleserna. Men som de säger, allt detta förtjänar jag, så ta åt mig äran och bara njuter och låter familjerna tar hand om mig. 
Igår var det grönt tema, idag kör vi på det gamla hederliga julteman rött. På mig har jag en enkel röd klänning och lockarna från igår har jag borstat ut till (försöker i alla fall) hollywood svall. 

Till top