My. N. L. Phan.

Svart, vitt och lite rött

DAGENS black white red, my outfit Permalink2
God eftermiddag allihopa! Senaste tiden har jag haft svårt med kläder, mesta dels kanske vad jag behöver köpa nytt. Snarare, jag vet inte ritkigt vad jag vill ha för nytt eller vad jag kommer att använda ett längre tag framåt. Med tanke på allt som hänt hoppas jag ju att detta bara är periodvis (aptitlöshet och viktnedgången). Så svårt att bara ge mig ut och köpa en massa och sedan inte kan ha dem på mig när jag fått tillbaka min aptit osv. 

Just nu väntar jag på Mia ska åka förbi mig och sen ska vi vidare till Ellagården för julbord. Väldigt nervöst, och haft smått oro och rädsla vilket leder till att ångesten smyger sig på. Men jag har i princip tagit det lungt hela dagen och i lugn och ro gjort i ordning mig. Först tänkte jag på klänning men sen blev det dessa ändå. Känns bekvämt och tryggt. Dock lite halvt trist med bara svart och vitt, tur nog hade jag lite accessoarer som är rött som jag kunde kombinerara med. Lite julkänsla i alla fall.
 
Favorit spets blus med detaljer och knappning i ryggen. Byxor från STOCKH LM.  Victoria Secrets kuvertväska. 
 
Detaljerna 
 
Pricket över i:et är röda läpstift från Chanel
 
 
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så fina saker ju! :D

Svar: Tack!
My Nadja Luong Phan

#2 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina kläder :)

Svar: Tack!
My Nadja Luong Phan

Till top