My. N. L. Phan.

Tredje advent och 2018 almanacka

MISSLUONG Permalink0
Trevlig tredje advent mina fina! Tänder tredje ljuset mest för älkslings skull faktiskt, det är han som tagit upp julgrejerna bland annat dessa enkla adventsljusstaken. Jag var på väg att koka lite glögg men blev så mätt efter jag åt maten, dessutom har lussebullarna redan tagit slut så jag struntar i det.

Mysan utan sin almanacka är ju rena skandal! I år beställde jag min personligalmanacka rätt tidigt jämfört med de tidigare åren. Vanliga fall får man alltid 10% rabattkod när almanackan närmar sig slutet, en rabattkod till sig själv och en till en vän. Då har jag oftast beställt vid denna perioden, denna gången såg jag erbjudande med 15% rabatt redan för 2-3 månader sedan då passade jag på att redan då beställa. En annan faktor är att jag inte har lika mycket beslut ångest som förut på hur desigen skal vara eller vilka bilder eller vad för bilder jag ska ha som omslag och baksidan. När personligalmanacka kom ut med deras årets designtema "hjältinnor", blev jag helt kär och fastnade på direkten. Alla dem var jätte fina och hade olika budskap framför allt att inspirera till styrka & positivitet i vardagen. Jag tycker om alla, men en utav dem klickade jag särskilt med. Från att ha massa olika personliga bilder på mina nära och kära, ego bilder, citat och quotes i 3 år i rad kör jag nu 4:e året en enkelt och den symbolisrar verkligen jag, Free Spirit. 
 
Så här ser det ut på framsidan, enkelt med årtal och mitt numera nya titeln Mrs L. Phan (händer också att jag skriver missis L. Phan som följd av missluong)
 
baksidan också enkelt med en blad/kvist och texten free spirit
"infobladen" med min kontakt uppgifter har jag även dessa peppande texter som ger mig styrka!
Har som sagt haft den hemma ett tag nu men först nu ska jag skriva och anteckna i den. Jag älskar verkligen att klottra och klistra på med en massa klistermärke och skriva in mina möten och händelser i almanackan för hand. 
Till top