My. N. L. Phan.

God Natt

OKATEGORISERADE, SKÖNHET & HÄLSA missluong.blogg.se, my nadja luong Permalink0
Haft en helt underbart helg! Kommit ett steg längre fram av vägen. Det var jobbig men det var värt det och nu är känner jag mig lugn och harmoniskt. I alla fall hela dagen idag. JAg har tagit vara på dagen och grejat och donat sens My släppte av mig hos oss strax innan 16. Jag tog i akt och packa upp kläder och sakerna som jag köpte i asiatiska livsmedel Saigon i Nordstan och provade kläderna som jag köpte. Det blir tyvärr retur på två plagg, resten behöll jag, men jag blev lite tveksam på vår/höst kappan från Zara. Men jag ska ge det några dagar till så få vi se. GIllar den skarpt men jag vill helt säkert innan jag använder den. Visar er grejerna en annan gång. 

Jag var så pass ambitiös att jag passade på att sätta igång tvätten, varav bestod av lite kläder som jag tog hem från flyttlådornar hos mamma, samt de nya plagg som jag köpte idag. Inte nog med det, tog jag mig an med att städa, tömma och sortera mina smink och necessär. När jag packade inför spahelgen insåg jag hur smutsiga och röriga dem var. Detta betyder att jag behöver inhandla lite nya smink (hihihi). Jag slänge i väskorna i tvätten också. ahha Jag har för mig att vissa fläckar inte går bort i tvätten men jag få testa igen, i värsta fall tvätta igen en annan gång med högre grader kanske.  
 
Hur som, det blev en ritkigt produktig eftermiddag och kväll. Sen blev jag så trött att jag ville ta en powernap, men det blev inget. För jag pratade med mamma i telefon istället. Men vila fick jag ändå. Sen var det bara pigga upp sig och laga lite mat, hänga upp kläder och sen väntar på älskligen ska komma hem. Men sen blev jag inte alls sugen på att äta, ville hellre dricka bubbeltea som jag köpte med från Saigon innan. Det var längesen jag drack bubbeltea så det var gott! 
 
Nu blir det god natt bloggen och god natt världen. 
 
Puss o Kram 
 
 
 
Till top