My. N. L. Phan.

Glad Midsommar!

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, MISSLUONG, OKATEGORISERADE #bridetobe Permalink0
Önskar er alla en trevlig midsommar!  För min del har jag och älksling åkt till lokalen för ytterligare kontroll med stoldynor och dylikt, även en sista check med damen som hyr ut lokalen. Hon är en klippa måste jag säga, 86 år och är sån underbar kvinna! Jag är så glad att det blir en folketspark och inte en "pampigt" glittrigt festlokal, känslan av personlig och vintage blir i uppfyllelse. 
 
Nu ska vi en sväng till Gnosjö och träffa en god vän, sen handla lite (pappa har fått presentkort och behöver uttnyttjas i lilla samhället Gnosjö), då tyckte han att jag kunde använda den om jag ändå är och hälsar på svärmor samt mina andra ärende i smålandstrakten. 
 
 
Älskar denna filter som dök upp i snapchat häromdagen!
Till top