My. N. L. Phan.

A New Chapter

KÄRLEK, MISSLUONG restillvietnam Permalink0
Kära bloggen! Kära mina fina läsare! Tack för att ni kikat in hit senaste dagarna. Jag velat skriva många gånger, men lägger ner laptopen lika fort för att jag vågar inte skriva. Idag är första dagen som jag tar fram laptopen för att bestämt blogga. Kände denna känslan redan i förr igår faktiskt. Då fotograferingen blev avklarad och hälften av de där "måsten" kunde bockas av. Lättnad och lyckligheten ösar på. Jag är så tacksam för den hjälpen och stöden jag fått/får av min kusin och älskling. Sen är det ju semester, god mat och goda färska frukter och det bästa av allt är ju dessa smoothie och pressade fruktdrinkar jag kan köpa närsom, varsom. Vilken paradis man är inne i egentligen. Jag försöker som sagt inte tänka för mycket på alla dessa måsten och att det är släkt osv. Det har jag kunnat i snart två veckor, det kommer att bli så bra detta. Men som sagt, utan älsklings stöd hade jag nog inte orkat igenom denna resa. Nu är vi lyckliga för att vi har nu avslutat  och stängt förgående kapitel, nu är det många fler spännande kapitlar att se framemot. 
 
 the rest is still unwritten....
Till top