My. N. L. Phan.

Bohemisk Balkong Inspo

HEM & INREDNING balkong inredning, bohemisk, home & interior, inspiration, missluong.blogg.se Permalink0
Nu har jag beställt lite mat, under tiden tänkte jag rensa ytterligare ett inlägg ur min utkast. Nu är det snart vinter jag vet, men det skadar inte att visa er hur kär jag är i dessa balkong inspirerande bilder. Väldigt bohemiskt, romantiskt och personligt. (Påminns väldigt mycket om bröllopstema tankarna jag grundade på få man nog säga. Stackars Jinn som bara få gå med på allt, det är mest jag som hänger ute i balkongen ändå egentligen, hihi). 
 
Ljus, lycktor, kuddar i massor , filtar och gärna växter (om jag nu kan ta hand om dem så mer än gärna!).
 
Bilder från pinterest och en väldigt bra lista på 6 bästa tips på balkonginredning från inredningsvis blogg.
 
Till top