My. N. L. Phan.

Morgonkvisten

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, HEM & INREDNING, KÄRLEK Mr&Mrs, indiska, missluong, the rituals of sakura, wedding details, wedding inspo Permalink1
Morn Morn. Det var inte så längesen jag la ifrån mig laptopen och nu är jag här igen. Jag har sovit men ändå känns det som att jag inte sovit något alls. Man tycker ju att jag inte ska klaga när jag ändå fått, hmm, ska vi se hur många timmar, från strax innan halv 11 på natten till 3-4 på morgon kvisten, 4-5h o störd sömn?! Frågar man någon annan kan svaret vara att det räcker ju inte, men för mig så är det mycket bra jämfört med förut. Även om jag sov längre och fler timmar sammanlagt men sover orolig och vaknar många gånger, då är ju detta helt suveränt! Men helst vill jag kunna sova till 5-6 hela timmar, för jag vaknade och sen försökte somna om men det gick inte (har provat olika grejer redan). Efter 2h utan någon vidare resultat och ångesten smyger sig på, gick jag upp istället. Ville inte heller ligga där och vrider och vänder och störa Jinns sömn, han drabbas också när jag har svårt att sova. Men jag har lärt mig nu att om det är något jag är orolig över så vaknar jag något tidigare än vad jag bör göra. Så det är bara att tänka igenom och se saker och ting ur "helikoptersperpektiv" (sån fint ord som jag lärt mig ur de senaste böckerna jag läst), så hittar man så småningom boven som gömmer sig. 
 
Nu sitter jag här med en kopp te och lite youghurt och bara myser en stund, kanske blir trött snart och sover igen. hihiihi
 
Ni vet att jag älskar personliga grejer va? Både som present men också som gåvor som jag ger bort. Dessa detaljer är en sammanslagning av våra egna och presenter från bröllopet. 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Så fina presenter! :)

Svar: tack så mycket!
My Nadja Luong Phan

Till top