My. N. L. Phan.

Tillbaka till det vardagliga

OKATEGORISERADE missluong.blogg.se, my daily life Permalink0
Det vill säga, betala räkningar, hitta på och tänka ut vad det ska lagas för mat, tvätta, städa och gå till jobbet. För min del är det avbockat med betala räkningar och varit på möte med VEC och läkaren vid kl.8 imorses. 40 minuters promenad hem var riktigt härligt. Väl hemma åt jag frukost, idag uppgraderade jag variationen lite grann, rostat bröd med leverpastej och smörgåsgurka och rostat bröd med ost och fikon marmelad, till det blev en kopp te precis perfekt!
 
De andra grejerna har älskling fått tagit över lite mer senaste tiden faktiskt. Men idag tänkte jag göra lite kyckling med rödcurry och grönsaker, det brukar jag tycka om att äta, så det blir nog bra detta. 
 
När vi kom hem igår var vi helt slut, det blev en hel del vilande och sovande för mig faktiskt. Saknar Mallorca och havsmaten där! Vi ska försöka göra fler sådäna weekend getaway framöver, så mysigt och skönt och bara komma iväg från vardagen lite grann. 
 
 
Till top