My. N. L. Phan.

2018.02.24

OKATEGORISERADE Permalink0
God lördag och hej min vän. Hoppas du mår bra och njuter av denna kalla men soliga vintersdag. Några dagar sedan som jag bloggade. Jag har bara hamnat något efter med planeringen trots att jag berättade sist för dig att jag har tid att planera. Ändå så blev det inte riktigt som jag hade planerat därmed har det skjutits upp och jag tänkte att jag hellre gör en sammanfattning av dagarna än att bara blogga halvdant bara för att. 
 
Jag ska nu bege mig på min dagliga promenad. Kommer att passa på att ta med sorteringsskräp och slänga, även ta en sväng upp till Netto och panta petflaskorna och köpa lite grönsaker för att göra upp de sista hamburgare vi har hemma. Jag har också äntligen tagit tag i att ringa till IT på jobbet och ändrat mitt jobbsmails lösneord. Har nu kollat igenom mail som jag missat sens mitten av december 2017. Även organiserat mapparna och osv. Känns gott att jag är uppdaterad (utöver dem APT jag närvarat) när det gäller jobbet, SÄS och organisationen  i sig. Det märks att hjärnan automatiskt ställer om sig nu när det inte är långt kvar innan jag ska tillbaka till arbetslivet.
 
Vi hörs mer ikväll fina du!
All kärlek! 
 
 
 

Till top