My. N. L. Phan.

Städsöndag och planera bloggandet

OKATEGORISERADE missluong.blogg.se Permalink0
God söndagskväll min vän. Har du haft en bra helg? Vad du än gjorde hoppas jag att du haft en fin och bra helg. Min har varit lugn som senaste tiden varit. Det är inte många veckor kvar sen är det tillbaka till arbetslivet och de dagliga rutiner med jobb och vardagen innan all elände och kaos kom stormande. Förhoppningsvis blir detta mycket lättare och bättre än förra gången som jag kom tillbaka till arbetslivet och vardagen. Jag har mått bättre och har nu senaste dagarna ägnat mig åt att ordentligt organisera och strukturera upp mitt bloggande och huruvida jag vill spendera mina lediga tider och vardagen helt enkelt. Just idag har jag städat lägenheten, alltid härligt när man känner doften av ny moppat golv. Nu ska jag äta lite chiapudding med frukter och fortsätter läsa sista delarna av Kampen om järntronen. Jag hoppas att planen med bloggandet blir bra och till en början blir det säkert lite hattigt och kanske till och med lite rörig men jag försöker att hålla till planeringen så gott det går. Annars önskar jag dig en riktigt god natt och dröm sött! 💖
 
Till top