My. N. L. Phan.

Med en gnutta kärlek kan man komma långt, långt

OKATEGORISERADE my daily life Permalink1
God fredag vacker. Hoppas ni mår fint denna soliga vintersdag. Jag mår sådär bara måste jag tyvärr säga, men det blir nog bättre snart, som sagt, det tar tid och viktigast är att jag är snäll mot mig själv. Jag fick ställa in ett ärende, en vän skulle komma förbi och lämna en sak till mig, och jag fick även boka om min träff med M i eftermiddag/kväll. Lång promenaden och ljudbok hjälpt en hel del, nu ska jag unna mig lite tidig fredagsmys och skippa lunchen, istället är det en skål med lättsaltad chips och sursockrade alhgrens bilar i en mindre. Till detta ska jag bara slappa med myskläder och (läs och häpna) fortsätter att tittar på Game of Thrones andra säsong avsnitt 9! Inte nog med det, jag skippar också soffan och stora tv:n, istället kryper jag ner i min goa säng.
#1 - - Angelica Wåhlin:

Hoppas att du mär båttre snart! Kram

Svar: tack snälla rara för din omtankte! kram
My Nadja Luong Phan

Till top