My. N. L. Phan.

Tre Blusar Från Nelly

SHOPPING blus med volang, djup v-ring, shopping, volanger Permalink0
God kväll vacker. Hoppas du mår fint idag. Jag är fortfarade väldigt förkyld och mest utslagen kvälls/nattetid och morgonkvisten. Men idag är jag lite bättre och orkat lite mer, tack vare varm dryck med citron och ingefära, samt vila. Brist på annat att blogga posta jag upp lite kläder som jag köpt på rea för någon vecka sedan. 
 
Blus med volang som detalj längs ärmar och rygg.
Den gröna skulle jag ha till grönttema på julafton men den hann inte komma hem förrän igår. Den puderrosa hade jag på nyårsafton. Jätte fina bägge två!
 
Blommig blus med djup v-rigning baktill. Långa ärm med öppning mitt på. Täckta knappar i ärmslut.
Denna blir fint till våren och sommaren. Jag gillar alla detaljerna med blusen. 
Från Nelly.se
 

Till top