My. N. L. Phan.

Tre Byxor

SHOPPING H&M, missluong.blogg.se, nelly, nelly.se Permalink0
Minns ni att jag sa att jag haft svårt att hitta byxor, därmed inte riktigt varit så sugen på att shoppa eller en nödvändigt att köpa nya kläder överhuvudtaget (jag skrev lite kort om tankar och kläder för mig just nu här (klick!).
Men i samma veva som mellandagsrea kikade jag ändå lite grann på olika webshoppar och klickade hem några par ändå. För jag är ju i behov av byxor nu när min rumpa har krympt och hela mig känns det som. Byxorna blir för långa och hängiga på grund av min rumplös bak. Haha, skämt å sido, inte direkt att jag hade någon rumpa tidigare heller, men ja, lite svårt att hitta byxor som sitter bra men jag upptäkte att högmidje byxor kännt bekvämt och ha den senaste tiden. Dessutom behöver man inte tänka så mycket på rumpor heller. Även lugnande symboliskt tecken för mina nära och kära, så de inte blir så ledsna när de träffar mig och ser att jag gått ner i vikt osv. Har jag mina gamla kläder syns det väldigt tydligt, därför behövde jag inskaffa mig nya byxor trots allt. Här är tre som jag behöll av mängden.
 
Byxor i trikå , avsmalnande ben samt fickor fram. Resår och knytband i midjan. Till vänster beige/nude färgad och till höger mönstrad med dekorativa band på sidorna. Från Nelly. 
 
 
Mörkgrön superstretchbyxa från H&M.
 
Till top